Pénzügyi koordinátor
Mi a KocsiGurunál elkötelezettek vagyunk a magas minőség és színvonalas kiszolgálás mellett, pozitívan és a jövőbe tekintve dolgozunk minden nap, így keressük a kollégát, aki kivételes társunk lehet a szenvedélyünk, az autókereskedésünk fejlesztésében!
Főbb feladatok, munkák:
- Gépkocsik értékesítésével és beszerzésével, bérbeadásával, szervizelésével valamint a cég működésével kapcsolatos adminisztratív ügyek intézése és felügyelete.
- Szerződések, beérkező dokumentumok és számlák kezelése.
- Házipénztár és bankszámlák kezelése, annak követése és naprakészen tartása pénzügyi műveletek végrehajtása.
- Vállalatirányítási rendszerben történő munkavégzés
Amit kínálunk:
- Stabil anyagi hátteret biztosítunk a jelenlegi helyzetben is
- Megegyezés szerinti bérezéssel, fix havi fizetéssel + bejárási támogatás
- Határozatlan idejű munkaszerződés, hiszen hosszú távon tervezünk veled!
- Mindenkinek egyénileg tudunk a privát igényeihez igazítva segíteni, hogy minden meglegyen a maximális teljesítményhez
Kiemelten fontos, hogy:
- Pénzügyi végzettség
- Hasonló munkakörben szerzett legalább 1-3 éves szakmai tapasztalat
- Precíz, felelősségteljes, önálló munkavégzés
- Microsoft Office napi szintű használata
Még nagyobb sikerek várnak rád, ha:
- Autókereskedésben betöltött hasonló pozíció, gépjárművekkel kapcsolatos adminisztratív gyakorlat
- Lízing és biztosításkötésben szerzett gyakorlat
- „B” kategóriás jogosítvány
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
- Pénzügy, Könyvelés
- Pénzügyi asszisztens, Munkatárs
- Számviteli munkatárs
Jelentkezés módja:
Kérjük FÉNYKÉPES ÖNÉLETRAJZODDAL jelentkezz az iroda@kocsiguru.hu email címre, tárgyban megjelölve a pozíció nevét és add meg a NETTÓ BÉRIGÉNYED MEGJELÖLÉSÉVEL és dolgozz velünk egy színvonalas autókereskedésben, a 11.-ik kerületben!