Pénzügyi koordinátor

Mi a KocsiGurunál elkötelezettek vagyunk a magas minőség és színvonalas kiszolgálás mellett, pozitívan és a jövőbe tekintve dolgozunk minden nap, így keressük a kollégát, aki kivételes társunk lehet a szenvedélyünk, az autókereskedésünk fejlesztésében!

 

Főbb feladatok, munkák:

  

  • Gépkocsik értékesítésével és beszerzésével, bérbeadásával, szervizelésével valamint a cég működésével kapcsolatos adminisztratív ügyek intézése és felügyelete.
  • Szerződések, beérkező dokumentumok és számlák kezelése.
  • Házipénztár és bankszámlák kezelése, annak követése és naprakészen tartása  pénzügyi műveletek végrehajtása.
  • Vállalatirányítási rendszerben történő munkavégzés

 

Amit kínálunk:

  • Stabil anyagi hátteret biztosítunk a jelenlegi helyzetben is
  • Megegyezés szerinti bérezéssel, fix havi fizetéssel + bejárási támogatás
  • Határozatlan idejű munkaszerződés, hiszen hosszú távon tervezünk veled!
  • Mindenkinek egyénileg tudunk a privát igényeihez igazítva segíteni, hogy minden meglegyen a maximális teljesítményhez

 

Kiemelten fontos, hogy:

  • Pénzügyi végzettség
  • Hasonló munkakörben szerzett legalább 1-3 éves szakmai tapasztalat
  • Precíz, felelősségteljes, önálló munkavégzés
  • Microsoft Office napi szintű használata

 

Még nagyobb sikerek várnak rád, ha:

 

  • Autókereskedésben betöltött hasonló pozíció, gépjárművekkel kapcsolatos adminisztratív gyakorlat
  • Lízing és biztosításkötésben szerzett gyakorlat
  • „B” kategóriás jogosítvány

 

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Pénzügy, Könyvelés
  • Pénzügyi asszisztens, Munkatárs
  • Számviteli munkatárs

 

Jelentkezés módja:

Kérjük FÉNYKÉPES ÖNÉLETRAJZODDAL jelentkezz az iroda@kocsiguru.hu email címre, tárgyban megjelölve a pozíció nevét és add meg a NETTÓ BÉRIGÉNYED MEGJELÖLÉSÉVEL és dolgozz velünk egy színvonalas autókereskedésben, a 11.-ik kerületben!