Szerviz tanácsadó, munkafelvevő

Ismerj meg bennünket:

Cégcsoportunk első büszkesége, a használt autó kereskedésünk, amely 2014-ben nyitotta meg kapuit, ahol ügyfeleink közel 200 autó közül tudnak válogatni.

Természetesen mi se álltunk meg itt, hiszen már több, mint egy éve üzemel BOSCH Car szervizünk, Flotta kezelésünk.

Cégcsoportunk biztosítja vállalkozási szféra professzionális kiszolgálását, ahol egy komplex szolgáltatási csomagot kínálunk, beleértve a Flottakezelést, Aukciót és Cégautóbérlést is.

Feladatok

  • A gépjárművek gyors és a követelményeknek megfelelő szervizelésének biztosítása a szerviz munkatársak munkájának hatékony megszervezése által
  • A személygépjárművek javításaihoz kapcsolódó munkafelvételi folyamat és a kapcsolódó előjegyzés kezelés elvégzése
  • A gépjármű problémák feltárása valamint kapcsolódó szerviz tanácsadás, és kapcsolódó alkatrész értékesítés
  • Az ügyfél kérések írásos felvétele, a szükségessé vált feladatok továbbítása, a munkalap kiállítása
  • Az ügyfél tájékoztatása a munkavégzés módjáról, a határidőről, a munka várható költségéről
  • Ügyfelekkel való folyamatos kapcsolattartás
  • A számla kiállítása és szakmai helyesség szempontjából történő ellenőrzése
  • Garanciális és szavatossági kérdések megválaszolása, ügyintézése
  • Az elvégzett javítások minőségének ellenőrzése és gépjárművek átadása
  • A munkakörhöz kapcsolódó feladatokhoz, a minőségirányítási rendszer előírásainak megfelelő adminisztratív feladatok ellátása
  • alkatrész rendelés és bevételezés 
  • Anyaggazdálkodás és

Elvárások

  • Legalább középfokú végzettség, előnyben részesítve a szakirányú képzést.
  • Legalább 1-2 év tapasztalat az ügyfélszolgálat és/vagy a szerviz munkafelvétel területén.
  • Kiváló kommunikációs készség, írásban és szóban egyaránt.
  • Ügyfélorientált hozzáállás és problémamegoldó képesség.
  • Önálló munkavégzés és csapatmunkára való képesség.
  • Hatékony időgazdálkodási és szervezési készségek.
  • Képesség a prioritások kezelésére és a több feladat egyszerre történő végrehajtására.
  • Erős problémamegoldó és döntéshozatali képességek.
  • A szerviz szektorral és a hozzá kapcsolódó termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos ismeretek.

 

Miért jó nálunk dolgozni?

  • jó hangulatú, fiatalos légkör vár rád, kiállunk egymásért, befogadó és segítőkész csapat vagyunk
  • cég politikánk előtérbe helyezi a család és munkahely közötti egyensúly megteremtését
  • hosszú távra tervezünk munkatársainkkal, több kollégánk 5 évnél régebben dolgozik a cégnél
  • stabil a vállalati hátterünk
  • munkahelyi környezetünk modern
  • anyagilag és emberileg is megbecsülünk

ELŐNYT JELENT:

  • Azonnali kezdés

Munkavégzés helye:

  • 1112 Budapest, Budaörsi út 146

Munkaidő:  

hétfőtől- péntekig

  • 08:00-17:00

Küldd el fényképes Önéletrajzodat a hr@kocsiguru.hu e-mail címre.