Lexus LS500h teszt

Ha szereted a luxust és hibrid autókat, akkor már csak egy sofőr kell és élvezheted az új Lexus limuzint!

LEXUS LS 500H TESZT

 

Megérkezett a Lexus luxus családjának, az LS-nek az 5. szériája, amire elsőre csak annyit mondhatunk, hogy:
Huhhh! Pofás kis darab!

A közel harminc éve elindított felsőkategóriás autócsalád egyik legszebb példánya let az LS 500H. Az eddig inkább kissé konzervatív külsőhöz szokott szemünk egyből észreveszi, hogy a Lexus mérnökei ezzel a szériával igen csak formabontók és merészek voltak. Konkrétan egy tanulmány autót dobtak sorozat gyártásra, és ez igencsak tetszik nekünk! Igen, tudjuk, hogy a Lexus kedvelők akár még szájhuzogatással és szemöldök felvonással is nézhetik a régi, nyugis, otthonos modelljüket, hiszen akkora lett a külsőben a változás. Szerintünk megérte!

Az LS 500H picit hosszabb, picit alacsonyabb és picit sportosabb lett.  Belülről gyönyörű kárpitok, bőr, fa és burkolatok találhatók, minden kézre esik és minden a luxusról szól.

23 belső kombinációból 14-et ingyenesen lehet választani a Lexus ezen csodájához. Bárki olyanra szabhatja autója belsejét, amilyennek szeretné. Például Kiriko üveggel és Alcantara belső ajtó borításért MÁR közel 5 és fél millió forintért hozzá juthatunk. Kettő rendel! Auuu

A belsőben a két személyes kedvencünk:

  • a 24 hangszórós Mark Levinson hangrendszer
  • mind a 4 ülésben lévő masszírozó rendszer

De ha igazán menő dolgot szeretnénk kiemelni ebből a Lexusból, akkor az az lenne, hogy az autó megközelítésekor, minket észlelve már megemeli a karosszériát és az ülést leengedi, beszálláskor pedig még az ülés oldalsó párnáit is leengedi, ellazítja. Mindezt azért, hogy kényelmesebben tudjunk beszállni az autóba!

Menettulajdonságait tekintve egy nagy hibát követtek el a tervezők: túl nagy lett a tömege az autónak, és ehhez kevés nyomatékot kapott a motor, azaz kissé lomha és lassú lett a gyorsulása, még limuzinhoz képest is.

A fogyasztása hozza a jól bevált hibrid számokat a 359 lóerő ellenére is!

Van pár apró dolog, amit egy sofőrös limuzinban azért már lehetett volna precízebben is kivitelezni, de összességében egy tökéletes autót hoztak össze a Lexus tervezők. Azt, hogy itt Európában ki fogja megvenni a közel 29 milllió forintos alapárat nézve, még nem tudjuk. Az amerikaiaknak minden bejön, ami Lexus, azt tudjuk, és Japán is odalesz érte, ahogy mi is a Kocsigurunál!

 

Látogasson el hozzánk!

Telephelyünk:

Budapest, XI. kerület Budaörsi út 148. (térkép)

 
Nyitvatartás:

Hétfő - Péntek: 9:00 - 18:00
Szombat: 9:00 - 15:00
Vasárnap: Zárva

Ajánlott cikkek

szechenyi-2020